Monday 24 September 2012

Το κρασί θέλει πάντα σε γυάλινο μπουκάλι, λένε και νέες μελέτες

 Μια ακόμη μελέτη έρχεται να προστεθεί στις τόσες πολλές που δείχνουν ότι το κρασί σε χάρτινη συσκευασία (bag-in-box) χάνει τη γεύση και το άρωμα του. Γάλλοι ερευνητές του Joint Research Unit for Agropolymer Engineering and Emerging Technologies (UMR IATE), βρήκαν ότι τα χημικά που υπάρχουν στο εσωτερικό αυτών των φθηνών συσκευασιών αντιδρούν με τα αρωματικά συστατικά του κρασιού, κάτι που οδηγεί σε τροποποίηση και αποδυνάμωση του αρώματός του. Τα ευρήματα αυτά επιβεβαιώνουν, μεταξύ άλλων, προηγούμενη μελέτη του Πανεπιστημίου Αθηνών με το Brock University (Canada) . Δείτε στα λινκς τα αναλυτικά ευρήματα των δυο μελετών. Πηγή  http://bloginabottle.com/wine/wine-glass-taste.html




Πιστοποίηση της Υαλουργίας ΓΙΟΥΛΑ ΑΕ με το απαιτητικό πρότυπο BRC, για τις εταιρείες που είναι τμήμα της διατροφικής αλυσίδας

Η Υαλουργία ΓΙΟΥΛΑ ΑΕ πιστοποιήθηκε πρόσφατα σύμφωνα με το πρότυπο BRC/IoP ( Global Standard for Packaging and Packaging Materials Issue 4) για το εργοστάσιό της στο Αιγάλεω , ένα απαιτητικό πρότυπο για τις εταιρείες που αποτελούν τμήμα της διατροφικής αλυσίδας.
Το BRC είναι μια σειρά προτύπων πιστοποίησης ποιότητας και ασφάλειας τα οποία χρησιμοποιούν περισσότερες από 17000 πιστοποιημένες εταιρίες σε 80 διαφορετικές χώρες, κάτω από ένα δίκτυο 80 φορέων πιστοποίησης. Τα πρότυπα BRC εφαρμόζονται από εταιρίες που είναι τμήματα της διατροφικής αλυσίδας. (πχ. Παραγωγός τροφίμου , παραγωγός συσκευασίας τροφίμου, μεταφορέας, κλπ)
Η νέα αυτή απαιτητική πιστοποίηση που προστίθεται στις ήδη υπάρχουσες ISO 9001 και ISO 22000 της εταιρείας αυξάνει την πρόσθετη αξία όλων των προϊόντων γυάλινης συσκευασίας που παράγει προς όφελος των πελατών της και την κατατάσσει στις κορυφαίες Ελληνικές εταιρίες παραγωγής συσκευασιών.

Tuesday 18 September 2012

Η ΕΕ καλεί τους καταναλωτές να υιοθετήσουν ένα πιο φιλικό στο περιβάλλον τρόπο ζωής, και με τη χρήση γυάλινης συσκευασίας


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) ξεκίνησε μια ενημερωτική εκστρατεία για να προωθήσει ένα πιο βιώσιμο τρόπο ζωής για τους καταναλωτές στην Ευρώπη, έτσι ώστε να περιοριστούν οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και στο πλανήτη μας. Η σχετική καμπάνια με τίτλο “Η Γενιά τηςΑφύπνισης (Generation Awake )” απευθύνεται ιδιαίτερα στους νέους , και μεταξύ άλλων, παρουσιάζει το γυαλί ως ένα πρώτης τάξεως υλικό για ένα πιο φιλικό στο περιβάλλον τρόπο ζωής. Ως γνωστό, μόνο το γυαλί μπορεί να ανακυκλωθεί 100% ξανά και ξανά, χωρίς να χάνει τις μοναδικές ιδιότητές του και να γυρίσει πολλές φορές το ίδιο γυάλινο μπουκάλι ξανά στο ράφι ως επαναγεμιζόμενο / επιστρεφόμενο (re-use, refillable) η να δημιουργηθεί ξανά ένα μπουκάλι από την ίδια πρώτη ύλη (υαλόθραυσμα ) μέσω της ανακύκλωσης. Έτσι, με τη χρήση γυάλινης συσκευασίας, μειώνουμε τη σπατάλη πολύτιμων και περιορισμένων πόρων του πλανήτη. Η καμπάνια προωθεί έξυπνες καταναλωτικές συμπεριφορές από τους πολίτες της Ευρώπης και προσπαθεί να τους ευαισθητοποιήσει για τις επιπτώσεις που έχουν οι επιλογές τους αυτές στο πλανήτη.

Monday 3 September 2012

Διατηρείστε τις καλοκαιρινές φωτογραφίες σας... σε μια γυάλινη συσκευασία


Μια ειδική εφαρμογή (App) ανέπτυξαν οι Φίλοι του Γυαλιού με την οποία μπορείτε να βάλετε την αγαπημένη φωτογραφία των διακοπών σας σε μια γυάλινη συσκευασία (πχ, βάζο, μπουκάλι, κτλ ). Ένας ακόμη τρόπος με τον οποίο το γυαλί διατηρεί τα αγαπημένα μας πράγματα. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε iTunes, κτλ. Περισσότερα στο http://bloginabottle.com/health/preserve-your-summer-in-glass.html