Wednesday 21 May 2014

Το γυαλί δεν είναι μόδα... είναι διαχρονικό και απαράμιλλο στιλ

Όταν μιλάμε για το απαράμιλλο στιλ και ποιότητα του γυαλιού, είναι πραγματικά αληθινό. Στο φετινό show στο Paris Fashion Week ο οίκος Chanel παρουσίασε τις δημιουργίες του σε ένα περιβάλλον διαμορφωμένο από από γυάλινα μπουκάλι. Μια ακόμη απόδειξη ότι γυαλί και στιλ, πάνε μαζί.

Tuesday 20 May 2014

Γιατί όλα τα υλικά συσκευασίας προσπαθούν να μιμηθούν το αγνό γυαλί ?



Σε όλο τον κόσμο οι βιομηχανίες συσκευασίας απεγνωσμένα προσπαθούν να μιμηθούν το γυαλί. Ορισμένοι ακόμα φθάνουν να λένε ότι η συσκευασία τους ¨μοιάζει  με το γυαλί¨, για να εκμεταλλευτούν τη θετική εικόνα και μοναδική έλξη και γοητεία που έχει το γυαλί στον άνθρωπο. Άλλοι λένε ότι  η συσκευασία τους ξανακλείνει… σαν να ξεχνούν ότι τα γυάλινα βάζα  υπάρχουν  εδώ και αιώνες !! Άλλοι λένε ότι η συσκευασία τους είναι πιο ελαφριά από το γυαλί και κάνουν υπερβολικούς περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς. Όπως όμως έγραψε στο “ The Observer” η  Lucy Siegle,  το ελαφρύτερο δεν είναι πάντα καλύτερο :  ¨Τα πλαστικά βάζα  δημιουργούν  5πλάσιες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από ότι το γυαλί¨ . Επίσης χρησιμοποιούν  2πλάσια, μη-ανανεώσιμα, υλικά και ορυκτά καύσιμα και 17 φορές περισσότερο νερό.
Επίσης ξεχνούν  τα στοιχεία που δείχνουν ότι το μέσο ποσοστό ανακύκλωσης του γυαλιού στην Ευρώπη είναι 71% ( και 90% σε κάποιες χώρες !!). Αντίθετα, πολλά υλικά συσκευασίας δεν μπορούν καθόλου να ανακυκλωθούν πραγματικά, η αυτό συμβαίνει σε πολύ μικρό βαθμό.  Σύμφωνα με μία αναφορά στη Γαλλία το 2011 ( Chloe Hecketsweiler ), μόνο το 20% των πλαστικών μπουκαλιών , κλπ οδηγήθηκε στα κέντρα ανακύκλωσης. Το υπόλοιπο πήρε το δρόμο για τις θάλασσες, τα ποτάμια και τα υπόγεια νερά του υπεδάφους και έτσι να καταστρέφει  για αιώνες (!!) τα ζώα, τα ψάρια και , τελικά, τον άνθρωπο.  Ο οποίος θα πληρώσει και το τίμημα γιατί κάποιες φορές παρασύρεται και διαλέγει προϊόντα σε συσκευασία  που …  ¨μοιάζει  με το γυαλί¨  !!!

Tuesday 13 May 2014

¨Κοίταξε πέρα από την ετικέτα. Κοίταξε να είναι σε γυαλί¨

Τον Μάιο οι Φίλοι του Γυαλιού σε όλη την Ευρώπη λανσάρουν τη καμπάνια με τίτλο “Look beyond the label” ( ¨Κοίταξε πέρα από την ετικέτα. Κοίταξε να είναι σε γυαλί¨). Η νέα αυτή εκστρατεία στοχεύει να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να διαλέγουν γυάλινη συσκευασία για λόγους υγείας. Το μήνυμα υπενθυμίζει ότι τα κατάλληλα τρόφιμα και ποτά δεν είναι μόνο θέμα συστατικών, αλλά επίσης και θέμα συσκευασίας που να προστατεύει το περιεχόμενο για να είναι ασφαλές για την υγεία και να διατηρεί τα συστατικά και την αρχική του γεύση. Περισσότερα για την καμπάνια αυτή στο : http://www.friendsofglass.com/