Η διάσημη αλυσίδα καφέ λανσάρει τώρα σε
ορισμένες χώρες της Ευρώπης το νέο της προϊόν
σε γυάλινη συσκευασία που θα διατίθενται από επιλεγμένα super markets.Πρόκειται για την σειρά “Frappuccino” σε τρείς
γεύσεις που απευθύνεται σε αυτούς που τους αρέσει ένας «εμφιαλωμένος καφές». Έτσι η εταιρία προσφέρει μια εμπειρία
Starbucks και
σε όσους δεν πηγαίνουν στα καταστήματά της. Και φυσικά αποφάσισε, για να είναι
αυτή μια ευχάριστη εμπειρία για τους καταναλωτές, τα “Frappuccino” της να είναι
συσκευασμένα σε γυάλινα μπουκάλια. Μια ακόμη νίκη για το μοναδικό και
αναντικατάστατο γυαλί!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment