Σύμφωνα με σχετικές αναλύσεις, η υαλουργία ΓΙΟΥΛΑ τον Απρίλιο 2013 κατέλαβε την 2η θέση παγκόσμια σε θαυμαστές ( Likes) στο Facebook ανά εκατομμύριο πληθυσμού χώρας, με την Ο-Ι να βρίσκεται στη πρώτη θέση και την Verallia / Saint Gobain να ακολουθεί στην τρίτη θέση, με βάση αυτό τον δείκτη.
Η μέτρηση αφορά θαυμαστές ( Likes) στο Facebook ανά εκατομμύριο πληθυσμού στη κύρια χώρα αναφοράς, για τις μεγαλύτερες βιομηχανίες γυάλινης συσκευασίας, διεθνώς. Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής ( θαυμαστές / ανά εκατομμύριο πληθυσμού ) :
O-I (HΠΑ) : 781 , ΓΙΟΥΛΑ (ΕΛΛΑΔΑ) : 160 , Verallia / Saint Gobain (ΓΑΛΛΙΑ) : 80
Άλλες διεθνείς εταιρείες ακολουθούν με μικρότερη η καμία παρουσία.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για την ΓΙΟΥΛΑ στον πιο πάνω υπολογισμό, και για σκοπούς άμεσης συγκρισιμότητας, δεν περιλαμβάνονται και τα νούμερα από τις σελίδες της εταιρείας στις άλλες γλώσσες που διατηρεί, όπως δεν περιλαμβάνονται και τα νούμερα από την ελληνική σελίδα ¨Οι Φίλοι του Γυαλιού¨, κάτι που σχεδόν θα διπλασίαζε την πιο πάνω επίδοση της εταιρείας.
Τα αποτελέσματα αυτά είναι συνέπεια του στόχου της εταιρείας για στρατηγική αξιοποίηση των Social Media για την αύξηση της εμπιστοσύνης πελατών, καταναλωτών και όλων των stakeholders.
Η μέτρηση αφορά θαυμαστές ( Likes) στο Facebook ανά εκατομμύριο πληθυσμού στη κύρια χώρα αναφοράς, για τις μεγαλύτερες βιομηχανίες γυάλινης συσκευασίας, διεθνώς. Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής ( θαυμαστές / ανά εκατομμύριο πληθυσμού ) :
O-I (HΠΑ) : 781 , ΓΙΟΥΛΑ (ΕΛΛΑΔΑ) : 160 , Verallia / Saint Gobain (ΓΑΛΛΙΑ) : 80
Άλλες διεθνείς εταιρείες ακολουθούν με μικρότερη η καμία παρουσία.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για την ΓΙΟΥΛΑ στον πιο πάνω υπολογισμό, και για σκοπούς άμεσης συγκρισιμότητας, δεν περιλαμβάνονται και τα νούμερα από τις σελίδες της εταιρείας στις άλλες γλώσσες που διατηρεί, όπως δεν περιλαμβάνονται και τα νούμερα από την ελληνική σελίδα ¨Οι Φίλοι του Γυαλιού¨, κάτι που σχεδόν θα διπλασίαζε την πιο πάνω επίδοση της εταιρείας.
Τα αποτελέσματα αυτά είναι συνέπεια του στόχου της εταιρείας για στρατηγική αξιοποίηση των Social Media για την αύξηση της εμπιστοσύνης πελατών, καταναλωτών και όλων των stakeholders.
No comments:
Post a Comment