Thursday, 25 October 2012

Γυαλί με κλειστά μάτια, λένε “Οι Μικροί Εξερευνητές των Γεύσεων”















Μια εκστρατεία ενημέρωσης ξεκίνησε σε όλη την Ευρώπη και στην Ελλάδα στο Facebook, για να θυμίζει στους καταναλωτές ότι η υγεία και η γεύση δεν είναι μόνο θέμα προϊόντος αλλά και συσκευασίας.
Η καμπάνια “Οι Μικροί Εξερευνητές των Γεύσεων” των Φίλων του Γυαλιού ξεκίνησε από την FEVE ( Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Κατασκευαστών Γυάλινης Συσκευασίας ), με στόχο να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για το σημαντικό ρόλο της γυάλινης συσκευασίας στο να διατηρεί και να προστατεύει την αρχική γεύση και τα διατροφικά συστατικά σε ότι τρώμε και πίνουμε.
Η καμπάνια “Οι Μικροί Εξερευνητές των Γεύσεων” (Little Taste Testers) που ξεκίνησε ήδη στο Facebook στην Ελλάδα από τη Κίνηση “Think Glass Ελλάδα”, προσκαλεί τους καταναλωτές και ιδιαίτερα τους γονείς να αναφέρουν τουλάχιστον ένα λόγο γιατί προτιμούν την γυάλινη συσκευασία, για ότι τρώνε και πίνουν τα παιδιά. Ένας νικητής θα κληρωθεί για ένα μοναδικό δώρο . Για να λάβετε μέρος επισκεφθείτε το : https://www.facebook.com/friendsofglassgreece?v=app_296900047090087

No comments:

Post a Comment